"Overdoen" > op Spotify, iTunes, Deezer, Hitsnl en Play.juke.

Onderdelen 1 - 1 van 1

Flyers... binnenkort!

Laatste nieuws!

13-03-2019 14:42
Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe single in de studio van producer Martin Sterken. Samen met tekst- en muziekschrijver Frank Swenne en met de backing vocals van de getalenteerde Lana Wolf gaat dit een knaller worden! Eind april gaat de single uitkomen.. houd social media (Facebook en Instagram) in de gaten!
13-03-2019 14:31
Het jaar 2019 is alweer mooi begonnen... geweldige optredens in Den Nul, Heerde en Hardenberg en op dit moment bezig met de nieuwe single die eind april zal uitkomen! Tevens meegewerkt aan het maken van een CD en videoclip voor Stichting "Kans voor een kind" die opgenomen werd in de Rooftopstudios van Edwin Hoevelaak in Holten (mijn vertrouwde nest). Het was een dag met een gouden randje! Het is een eer om naast mijn werk als ambassadrice voor de Stichting "De knuffelkonijntjees" ook hieraan mee te mogen werken. Zieke kinderen weer een beetje geluk te brengen... hoe mooi is dat.... muziekverbindt!
16-01-2019 16:46
Mijn MTB-ongeluk op 13 september 2018 zorgde voor een revalidatie van een aantal maanden, waarbij optredens voor een langere periode afgezegd en gecanceld moesten worden... Vanwege 3 gebroken ribben, gekneusde ribben en ander inwendig letsel aan de borstholte was het zingen een tijdlang onmogelijk. Maar Ellen is back!! Het zingen lukt weer en vanaf februari 2019 zal ik weer lekker gaan optreden! Het eerste optreden is in mijn eigen Den Nul bij Eten & Drinken BIJRipperda... ik heb er heel veel zin in!! Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes, telefoontjes, kaartjes en bezoekjes die ik na mijn ongeluk heb gehad... dit heeft mij enorm goed gedaan! Nu weer lekker optreden èn er komt binnenkort weer een nieuwe single aan! Volg je me al op facebook en Instagram? Hier zullen namelijk regelmatig updates voorbij komen!
20-06-2018 23:34
Sinds deze week ben ik ambassadrice geworden voor de (Anbi) Stichting Knuffelkonijntjes (Het Knuffelkonijn). Deze geweldige stichting zet zich in voor (dementerende) ouderen en zieke (terminale) kinderen. Ze bezoeken met de stichting veel tehuizen, ziekenhuizen, hospice met en voor Stichting Opkikker, Hoogvliegers, Make a wish etc. om daar met een knuffelbak met knuffelkonijntjes deze mensen even hun zorgen, angst en ziekte te laten vergeten en toveren weer even een lach op hun gezicht! Het heeft een heel positieve invloed op ze en zorgt voor prachtige momenten en vaak voor dierbare herinneringen! Ik ben erg blij met onze samenwerking en vind het erg fijn dat ik mijn steentje bij kan dragen! Voor meer info zie website: www.hetknuffelkonijn.nl
08-06-2018 20:00
Mijn nieuwe single "Overdoen" is vanaf nu overal verkrijgbaar! Het nummer met tekst en muziek van Frank Swenne, die tevens de videoclip heeft gemaakt is een catchy zomernummer geworden! De mix en mastering is gedaan door Arjan Venemann i.s.m. Hans Aalbers en gitarist Marcel Fisser, die verantwoordelijk is voor de gitaarpartijen.  

Decembermaand... Live on stage!

Onderdelen 1 - 4 van 4

Media - "Jij gelooft in mij"

Nieuws

12-10-2016 12:37
Beef, bier en Wijgaard in zalencentrum Spalink in Geesteren en alle grote hits tijdens de jubileumshow van Henk Wijngaard 40 jaar! En ik zal er ook een gastoptreden verzorgen. Tickets a  €  5,00 reserveren via: info@spalink.nl (kids gratis)
12-10-2016 12:08
Woensdag 26 oktober om 19.00 uur: Gezellig shoppen met vriendinnen, familie of collega's en alles willen weten over trends, mode, styling, en food. Tijdens deze avond zijn er meerder mode flitsen! En tijdens deze avond zal ik voor de muzikale bijdrage zorgen#gastoptreden!! Gaat een mooie avond worden!
19-09-2016 12:00
Live zingen tijdens de Buma NL dag op 20 september in de uitzendig van RadioNL met een kort interview! Verder zal o.a. Marco Borsato een bijzonder gastcollege geven tijdens deze dag, het jaarlijkse evenement voor Nederlandse artiesten, componisten, tekstschrijvers, muziekuitgevers en liefhebbers, dat ook nu weer wordt gehouden op De Parade in ‘s-Hertogenbosch.…
27-08-2016 04:00
En dan word je gevraagd om live te komen zingen op de radio bij 3FM, hoe gaaf is dat?!! In het programma "De orde van de nacht" mocht ik m'n eigen single "Geef het maar toe" live zingen! En wat een gezelligheid bij Japer en Rob in de studio.... Radio 3FM, bedankt voor deze mooie promo!
09-08-2016 18:00
Studiobezoek bij Unity NL in Leiden met interview live in de radiouitzending!  
05-07-2016 00:29
Op 1 en 10 juni live in de uitzending geweest bij RTV Oost "Goeiemorgen Overijssel" met Bert van Losser en op 12 juni gezongen in de "Sterrenparade" tijdens de familiedag van RTV Oost in "De Waarbeek" samen met diverse andere artiesten.   In de studio een aantal nummers live-gezongen, waaronder mijn eigen single! RTV Oost & Bert van Losser ontzettend bedankt voor jullie support!!
04-07-2016 14:30
Live in de uitzending geweest bij RTV Hollands Midden.... promotie-interview + single! Inmiddels opgenomen in de playlist van diverse radio- en TV programma's èn wordt regelmatig gedraaid#Blij mee!
24-06-2016 14:00
Voor promotie naar de radio-studio van Nedertaler Loco FM geweest..... was een gezellig uurtje live in de uitzending met interviews en mijn single 2x gedraaid!
23-05-2016 00:00
Woensdag 1 juni komt de single uit! Verder staan er mooie optredens op het programma zoals:   28 mei: Optreden Kuierfeesten Vriezeveen 1 juni: Optreden + interview RTV Oost (Goeiemorgen Overijssel) 2 juni: Radio-en TV-Enschede optreden / Euregiotap 3 juni: Optreden Nulse Feest (feesttent) en  CD presentatie!! 5 juni: Gigant FM Gala in Erica
09-05-2016 00:00
Binnenkort komt de eerste single van Ellen Jannink uit! Deze is opgenomen in de Rooftopstudio's te Holten met producer Edwin van Hoevelaak (Van Hoevelaak Entertainment Group).
<< 1 | 2

Links

1 | 2 >>

Ellen Jannink

CD-single presentatie Zaterdag 28-10-2017: Zaal Eetcafe Boskamp (Olst)

Contact

Management & Boekingen:
Hans Beumer


06-55180584 beumer901@hotmail.com